rubrik saknas

Är hemma idag och sjukar mig. Jag mår verkligen skitdåligt, och som grädde på moset så ska jag ta en spruta mot Hepatit A snart. Jag som börjar böla av bara tanken liksom, det kommer inte funka! Jag måste försöka friskna till idag så jag kan vara med Linnea Lindblad och Josefin Rheborg imorgon. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men jag hoppas på att det blir våffellagning, eftersom det är våffeldagen imorgon, don't forget that!

Nu så ska jag laga något liknande iallafall, nämligen pannkakor. Sen ska jag bädda ner mig i mitt underbara täcke framför TVn och titta på sex and the city-filmen och käka.

Dagens låt; Somewhere over the rainbow - Tori Amos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0