jag är en lök, vad är du?

Jag känner mig just nu som Svergies största lök. Jag är ju bara för satsig på gympan, har typ andproblem och mår illa just nu, haha! Vi spelade basket. Jag, Frida, Lisa och Tiddi var i samma lag, och vi vann så stort över alla! Pinsamt knugligt var det. Fast jag måste bikta mig, lite fult spel var det. Gud, förlåt för alla armbågar, knuffar, fula ord och brott mot spelreglerna. Skitsamma, vi vann, det är huvudsaken!  Y E A H !

Jättesnart så hade jag tänkt hoppa in i bastun och ta världens längsta dusch. Efter det så ska jag dricka någonting varmt, typ varm oboy, hehe. Usch, kom på nu att jag måste damsuga huset idag också, för om jag inte gör det så får jag inte följa med pappa och handla, och jag behöver verkligen tigga lite nya grejer. Senast så tiggde jag till mig en ny tandborste (som är skitcool! Det är en vanlig tandborste fast samtidigt en eltandborste, så sjukt hightech!), duschpeeling från LDB och en mördartandkräm som är blå och glittrig!

Innan jag slutar skriva kan jag ju också nämna att jag köpt en ny rougeborste från make-up store som är rosa! Skitsnygg och skitbra, precis som jag! Det kan inte bli bättre.

btw, gjorde biologiprovet idag  => baaajs.
PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

''skitsnygg å skitbra precis som jag'' HAHA XD du e så cool klösiga sak

2009-03-11 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0