bloggelibloggblogg

Det jobbiga med att blogga är att det går i perioder, iallafall för mig. När man startar bloggen vill man skriva 10 inlägg varje dag, sen går det 1-2 veckor och man börjar tröttna lite. Sen ger man upp helt i 1-2 veckor, skriver kanske ett litet inlägg under dom 2 veckorna som är helt meningslöst. Sen från ingenstans vill man blogga som en gris igen. Det är så det är för mig iallafall, och just nu är jag på det stadiet att jag har noll inspiration och vet inte alls vad jag ska blogga om. Så jag bara skriver, skriver en lång text så att det ska fylla ut bloggen lite. Blablabla, nu vet ni det :)

Ska försöka kolla runt på internet om jag kan hitta något att blogga om.
PEACE, bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0