SKÅNE OCH FRANKRIKE, GET READY!

Imorgon drar jag till Skåne med Linnea och hennes familj. På tisdag åker jag direkt från skåne till Frankrike med Mikey. Det ska bli jätteskönt att äntligen få komma iväg från Sverige. Nog älskar jag att vara hemma, men man kan aldrig riktigt lita på vädret här, så jag ska satsa sönder på brännan i Frankrike. Det enda som får mig att inte vilja åka är Aska. Jag kommer hem den andra augusti. Hoppas hon är kvar då, annars vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag iallafall börja packa. Tror jag kommer ha tillgång till dator både i skåne och i Frankrike, så bloggen dör iallafall inte. Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: random_93

Aska <33

2009-07-16 @ 01:48:13
Postat av: Sara

Välkommen till Skåne!:):)

2009-07-16 @ 13:29:16
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0