i.d. bareMinerals

Idag har jag varit på SPA havsbaden med mamma. Fick även smink från i.d. bareMinerals för lite över 2000 kronor. Ikväll ska vi färga ögonfransarna. Madde kommer upp till landet snart, tjoho!



i.d. bareMinerals innehåller 100% mineraler. Produkten är så ren att du kan sova i den utan att känna oro över att din hy tar stryk. Att ha i.d på huden hela tiden är i princip bättre än att inte ha den alls. Passar också mycket bra om man har t ex allergi, överkänslighet, ärr, rosacea, finnar, rynkor och pigmentfläckar. Genom att använda i.d. bareMinerals så förbättras även din hy. Eftersom det är ett puder och ingen kräm så finns det inget bäst före-datum, den håller typ hela livet. En normalstor burk som används en gång varje dag ska hålla i upp till 9 månader. i.d. bareMinerals har fått betyget 5/5 av VR, Amelia, Damernas värld, Vouge mfl. och även vunnit priset som årets foundation 5 år i rad. Får väl ta och hoppas nu att det är så bra som det låter!

Kommentarer
Postat av: Beauty

Gillar du skönhet? Jag skriver en skönhetsblogg, kom förbi om du vill =) Kram

2009-07-09 @ 21:32:09
URL: http://beautycouture.blogg.se/
Postat av: Beauty

Ja, de är saftiga i priset. Men visst var de söta?

2009-07-09 @ 22:06:21
URL: http://beautycouture.blogg.se/
Postat av: Beauty

Jepp, stämmer. Har du testat märket då?



Jag gillar det och tycker att sminket blir naturligt och det är stort utbud, dt enda är väl de höga priset.Synd för jag tycker om de produkter jag har testat från Laura Mercier

2009-07-09 @ 22:34:48
URL: http://beautycouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0