veterinärbesök

Linnea Stierna kom hem till mig igårkväll och vi la oss vid halv 5. Vi hade lite utav en spa-kväll. Bastade, masserade i typ 45 minuter var, gjorde en dans till rosa pantern, drack te och kollade på Juno. Nu sitter jag här i min säng helt själv eftersom hon drog för runt 10 minuter sedan (hon skulle in till stan för att möta sin syrra ..).

Idag så ska jag och mamma på veterinärbesök med Aska. Hon ska få ta bort stygnen och få sluta använda sin tratt, som hon fortfarande inte lärt sig att hantera, haha. Allting kommer säkert att gå jättebra! Efter det så ska jag och mamma käka lunch tillsammans på indiska resturangen vid Enebytorg. Muuums!


Glöm inte heller att idag är det Fettisdagen! Själv är jag inte så jättetaggad på Semla just nu. Det får bli lite senare ikväll isåfall. Jag har redan tjuvstartat med 5 semlor redan i Januari!

Alla som ser det här tycker jag kan ta tiden till sig och svara på frågan
H u r   m å r   d u   i d a g  ?

Kommentarer
Postat av: jane

jag gillar inte semlor,tycker det så sött och torrt!!hehe...

oj åt du 5 semlor,inte samma dag va???hehe

2009-02-24 @ 11:07:21
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: I knoooow :(

2009-02-24 @ 17:37:22
URL: http://zetterstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahah xD Våran rosapantern-dans ägde! ^^

2009-02-24 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0