Chillkväll

Ännu en sen natt. Jag har ägnat i princip hela kvällen åt att bara ta det lugnt. När jag och Pappa var och handlade tidigare idag så köpte jag en stor burk med fotsalt från Ava, som jag invigde för bara några timmar sedan. Jag köpte även en 150 ml flaska med babyolja från Barnängen som jag och Matilda ska massera med imorgon. Efter fotbadet kollade jag på slutet av Hannibal (SKITäcklig!), sedan vart det sex and the city och 2 avsnitt utav 2½ men. Jag är en sådan där person som alltid måste äta något när jag tittar på TV, så jag poppade en påse popcorn och kokade lite Te.

Nu börjar jag känna mig lite trött så jag tror nog att jag iallafall ska försöka sova. Ifall inte det skulle funka så får jag tvinga mig till och sova helt enkelt. Easypeasy! Vi hörs lite senare.

HA DET BRA !
bella


Kommentarer
Postat av: frida

haha, jag måste typ också alltid käka nåt när jag kollar på tv XD

2009-02-25 @ 11:10:08
URL: http://fridabureniuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som ni hade det mysigt iaf :)

2009-02-25 @ 15:44:31
Postat av: malin

myisgt :)

2009-02-26 @ 20:00:44
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0