Psykologen Lina har talat!

Idag har jag ägnat all tid åt mig själv. Har duschat, bastat, stekt pannkakor, tittat på Notting Hill och bara tagit det lugnt. Visst har jag haft en skön dag, men jag har ändå taskigt samvete för att jag inte fått någonting gjort. Det är liksom nu man egentligen har chansen till att städa, plugga och andra sånna saker. Just nu sitter jag och lyssnar på "when you say nothing at all" med Ronan Keating. Helt underbar låt. Usch, jag känner att jag börjar bli lite febrig. Typiskt mig nu när lovet börjar. Idag har jag druckit minst 8 glas med vatten. Helt sjukt.
    
För övrigt vill jag bara meddela att psykologen Lina har talat. Inte nog med det, hon beskrev även Täby friskola Enhagen;


lina säger (19:27):

hahah hej o välkommna till enghagen här känner alla pluggisbarn alla och rykten sprids på 10 min

lina säger (19:27):

15 för de som är sega


Kunde inte sagt det bättre själv!

PEACE, bella


Kommentarer
Postat av: psykologen lina

MEN BELLA ! här får man inte haa ett privatsamtal inte x)<3

2009-02-18 @ 19:37:19
Postat av: Bella

nej men självklart inte :D <3

2009-02-18 @ 19:38:36
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0