min näsa är bränd !!!

Sitter i soffan just nu och tittar på så ska det låta, haha. Mami och Papi har typ gått och lagt sig, vi har precis tittat på Arn 2. Den är fett sorglig, höhö. Idag har vi vandrat upp för ett skitstort berg med massa vattenfall. Det var massa konstiga ödlor, fjärilar ÖVERALLT och äckligast av allt, FISKAR! Vi köpte fiskmat innan vi börja 'vandra', och herre min gud vilken revolution det blev bland dom när man slängde ner lite.


Imorgon ska vi typ åka till nått stort köpcentrum. Mami sa att det finns massa kläder där, får hoppas att hon har rätt också. Isåfall är dom säkert mycket dyrare än dom här i byn, hehe. Hoppas iallafall att jag ska hitta något snyggt. Har inte sett den där snygge svenske killen igen (bajs), men såg en jeffla snygg polis och nån arbetare på ett flak.  

Kommentarer
Postat av: madde

köp nått fint till mig!

2009-04-12 @ 11:07:10
URL: http://madeleinetafs.blogg.se/
Postat av: Linda Ekman

Hej Bellisen :)

I sverige är vädret kanon! säkert 17+ ute idag :D

Jo, jag skulle ju åkt utomlands men sen fick vi lov en vecka senare än vad jag trodde så vi avbokade resan :/ men vad gör det? Sverige är superfint just nu! :D<3

2009-04-12 @ 13:51:08
URL: http://liindaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0