Mest minnesvärda dagen på länge

Nu gick Mike, han kom igårkväll och slagga här. Vid träffades vid 6 och käkade på Kinaresturangen "New Hong Kong" i Täby. Alltid lika gott och alltid lika trevligt. Vi åt till en början med kinapinnar, eller iallafall försökte. Efter ett tag gick det faktiskt riktigt bra för min del iallafall (med lite fusk kanske, hjälpte till med fingrarna, men det räknas inte säger vi...) Till efterrätt åt vi friterad banan med sirap och glass. Supergott!
   
Kan någon förklara minen jag har på sista bilden? När vi käkat klart, betalat och kommit hem till mig så chillade vi lite framför datorn. Kollade i en gammal flyttkartong och hittade min kondomlåda med säkert 100 kondomer i, hehe. Varför snåla när dom var gratis? Vi kollade datumen på dom och slängde dom som gått ut/går ut i år, Och plötsligt så blev de bara 50 kvar. Eftersom jag inte har lika stor nytta av dom längre, gav jag dom till Mikeyboy. Man vill ju inte bli faster. Vi roade oss också med att blåsa upp dom. Bring back mellanstadietiderna!
 
Efter detta tittade vi på "Den bästa sommaren" och "Tsatsiki, morsan och polisen". Det tycker jag var lite passande eftersom jag kramade honom igår, Samuel Haus alltså OCH jag provinspelade en dialog med honom (söker en roll till tusen gånger starkare.) Jag har fortfarande inte släppt det, herre gud. Jag var så nervös så att mina läppar börja skaka!!! Men åter till det inlägget egentligen skall handla om, MIG (och Mike...) Efter båda filmerna var vi inte lite trötta, så vi gick och la oss.
  
På morgonen frog vi oss hur länge som helst. Vi sa typ i 4 timmar att "nu går vi upp", 5 minuter senare så somnade båda om. Mike tog upp hela sängen med sin feta rumpa!!! Jag låg typ tryckt mot väggen och fick nackspärr+jag hade inget täcke -.- Men du är förlåten min sockerpulla! När vi väl gick upp tog vi en "promenad", dvs vi gick upp på tomten och började gunga. Min gunga gick sönder så jag trilla ner i det blöta gräset, Mike beskrev det som ett plask om jag minns rätt. När vi kom in lagade vi Pannkakor och kollade på Sex and the Cityfilmen.
   
Btw, Linnea tog ett till hål i örat på mig igår, det blev grymt! Utan is eller någonting, nål och potatis och ett örhänge så vare gjort liksom. Om jag var duktig, varken skrek eller skaka, olikt mig. Hmm.
Slut.

Gårdagens grymmaste händelse: SAMUEL HAUS FFS!
Dagens grymmaste händelse:
Mitt plask från gugan ....

Idag ska jag börja packa till Thailand, jag är sjukt taggad!

Kommentarer
Postat av: mathilda

åh, samuel haus är ju såå söt!:)

2009-04-04 @ 15:51:00
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Mike

HAHAHA gungan <33 XD det va bäst . pladask och typ ingen reaktion XD!

2009-04-04 @ 16:03:34
Postat av: bella

Ja han är ruskigt söt!



Haha det får vi fan inte glömma! kinapinnarna måste in i boken! <333

2009-04-04 @ 16:09:19
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Ogge

hehe han går i mitt gymnasium ^^

2009-04-04 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0