Alla svarar på frågan i förra inlägget!

Jag har nyss kollat på "Flyga drake" med min mamma och dippat morötter ur en skål med vitlöksdipp. Flyga drake är bland de bättre filmerna jag någonsin har sett faktiskt. Sjukt djup är den, grät mer än en gång kan jag ju säga. Fast jag gråter ju åt allt, men struntsamma! Orkar inte rabbla upp storyn om vad filmen handlar om, men jag kan iallafall rekomendera den. Filmen är i alla fall baserad på en bok.

Jag har blivit sjuk! Eller jag vet inte om jag är sjuk, men något konstigt är det. Jag svettas när det är kallt, och fryser när det är varmt. Mina käkar krampar och jag blöder näsblod. Som grädde på moset har jag huvudvärk. Morsan tyckte att allt det här lät skitskumt så vi ringde till sjukvårdsupplysningen eller något sådant, och de sa att vi skulle uppsöka en läkare. Vadå läskigt? Så vi ska tydligen beställa tid imorgon.

Innan jag slutar skriva nu också så kan jag passa på och tipsa er alla om den nya loka-kollektionen. I den första "Likes Asia" så var "Himalaya high" min favorit. Men i den nya "Likes Passion" så kan jag lugnt tipsa om "stormy passion fruit". Den smakar ren passionsfrukt och är hur god som helst! Den med Jordgubb och Chili kan jag också tipsa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0