vi sjunger bibabaloba

Holabandola!
Kom precis från poolen. klockan är typ 10 i 4 på eftermiddagen. Har bara legat på den uppblåsbara madrassen, druckit cola och chillat i bubbelpoolen. Fick sen syn på en jätteäcklig ödla. En Geckoödla tror mamma. Den gjorde armhävningar å typ fräste åt mig men jag smög mig fram och tog kort iallafall. Sen dess har jag sett typ 3 sånna ödlor.

I natt så har det spöregnat och åskat som faaan. Det var typ lite läskigt, hehhee. Nej men ärligt, åskan var precis över oss och det lät skithögt. När jag vakna så var det strömavbrott, men nu är allt chill. Det är lite grått på himlen men solen tar ändå. Har bränt mig på armarna så det svider och kliar jättemycket. ajajaj.

Nu hade vi tänkt ta mopparna (yeah, jag ska ha den rosa) ner till byn och käka, kolla omkring lite, kanske shoppa och så. Jag tror dock att jag sparar mina pengar till bankok!!! Ska också kolla nu om jag kan hitta några vykort att skicka till Matilda, Mike och Linnea.

MIKE, jag saknar dig bajsmycket! hur är det i enebyberg? :) När jag kommer hem så ska vi dra till Gröna Lund eller iallafall göra något annat skitkul. Jag blir fett taggad till att åka till Frankrike nu med dig i sommar, fan det ska bli skitskojj!! :D Och då ska vi ha värsta tävlingen, den som blir mest brun! ;D Jag ska sååå ta dig i det asså!

Minns inte om jag skrev det förut, men vi hittade massa hundvalpar under en trappa igår. Fy sjutton va söta dom va.

   
 

taskig hållning och knubbiga ben, det bjuder jag på :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

söt du e bella, saknar dig med honey :( <333 men vi ses när du kmr hem!

2009-04-09 @ 11:06:26
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0