blixtar å dunder, trallallalala la

Heeeeeeeeeeej!
Dagen startade helt underbart. Gick upp vid 9 och låg i poolen till typ klockan 12. Att ligga där har blivit bland det bästa jag vet, usch, vill inte tänka tanken att det snart är över. Efter min tupplur på min flytmadrass gick vi ner till havet, sola och bada där, drack cola, singha och sånt. I havet var det varmare än vad det var i luften, och i luften så är det ca 35 grader. Det är ju bara S-J-U-K-T-! :P

bjuder på lite bilder från tidigare idag. svettig och bränd lite här och där, det är sånt man får bjuda på när man har det så bra som jag har det just nu ;)

  

MIKE !!! mami, papi och jag hälsar till din madre att hon ska krya på sig. Det där lät verkligen inte kul :s Hoppas vad det än är att det inte händer igen, vare sej det är farligt eller inte. Jag saknar dig jättemycket. Letar efter kort men dom säljer typ inga. Och även om jag skulle hitta ett så finns det inga frimärken här typ. Och om jag skulle hitta det så finns det inga brevlådor xD haha! I Bankok borde det ju finnas men räkna med att kortet kommer när jag har kommit hem då X)
Jag saknar dig jättemycket! Va sägeru om Gröna lund eller något liknande sånt?

Och JG, du och jag ska gå på bio sen!!! och oscar :)


Vi skulle egentligen åka till Hua Hin (?) nu, men det åskar för fullt så vi sitter å chillar här hemma istället. Det är rätt skönt när det regnar, luften blir liksom renare och lättare att andas in x)

PEACE, bella


Kommentarer
Postat av: MördarMadde

Härligt ni verkar ha det! Ni ser fräsha ut! När jag kom till jobbet här i veckan blev jag bemött med kommentaren "Vad trött du ser ut, och fan vad blek du är" :( Jobbar varje dag den här veckan från 18 till ca 03 men jag är inte hemma föränns vid 04 och igår var jag tvungen att skriva en rapport på internett så jag kom inte i sängs förrän vid 05. Kommer inte att hinna rida den här vecka. Aska mår bra och jag tar ut henne på minst 3 15-20 min promenader om dagara. Katten var lessen nere i richards rum så hon är här på övervåningen när jag är hemma, hon retas lite med Aska och tittar ner vid trappen så att hon kan se henne. men inga skador är skedda!! Jag har också blivit bjuden till påsk lunch/middag hemma hos familjen Hoffman (hans mors sida) på Lördag, men jag jobbar då så jag ska fråga om jag få börja lite senare (gratis mat!) ute på djurö, tar med aska dit i sånt fall.



Saknar dig bella! krama mor & far från mig! <3

2009-04-10 @ 14:10:56
URL: http://madeleinetafs.blogg.se/
Postat av: muuh

ps hälsa mor att solskyddsfaktor är att rekomendera!!! och varför finns det inga bilder på far? skulle va coolt om du fick en när han är nere i vattnet ;) ds...

2009-04-10 @ 14:12:40
Postat av: JG

Bio!!!

2009-04-10 @ 16:38:49
Postat av: Ogge

Wohoh jag e med på bloggen! :P

2009-04-11 @ 23:38:03
Postat av: Mike

taack hon mår bra nu :D<3

men HAHAH smidigt !! xD gör en egen brevlåda då! <3

2009-04-14 @ 17:45:30
Postat av: Mike

jag säger GÄRNA GRÖNA LUND, askul :D:D<3 längta!

2009-04-14 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0