jag fjällar som fisken!

Pappa och jag glömde kameran idag så har inga bilder. Idag så har vi bara tagit det lugnt, men jag gick ändå upp ganska tidigt, runt 9 kanske. Det första jag gjorde var att chilla i poolen. Runt 12-tiden så tog vi mopparna ner till en annan del av havet där de hade en jättebra och god resturang. De hade även värsta massagebehandligen och grejer, så för 25 svenska kronor unnade jag mig en timmes helkroppsmassage med olja. Fy fön va skönt det vad. När jag var klar så ville mami och ha massage så ja chilla på stranden och badade i havet under tiden. Juste, hittade en död krabba på stranden som var skiiiitstor, gullig som jag är, heheh, begravde jag den (a) !

BUHU, jag har börjat fjälla, och jag har inte ens kommit hem liksom. Jag blir nästan lite ledsen. btw, såg en ny svensk hottiepottie idag, men på avstånd så mooorrrr!

Jag saknar Aska, jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Linda Ekman

det är skitnice väder här hemma varje dag nu! :D

Vi får ses när du kommer hem!

2009-04-14 @ 22:28:26
URL: http://liindaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0