Första klädinköpen

Full fart på moppen.. eller vänta nu, rättelse: 20 km/h, jag vänder min blick åt höger och får syn på ett litet tält typ, med massa små söta klänningar, toppar och dyl. tur att vi körde så långsamt, för annars kanske vi hade kört förbi det. Tacka min mamma som envisas med att köra långsamt eftersom hon tydligen inte kommer ihåg hur man ska bromsa (PUCKO :) <3) och för att hon vill hinna se sig omkring. Vi stannade i tältet i drygt en timma och kom ut med detta.


En lite halvskum t-shirt som jag från och med nu ska sova i. Det är en elefant på, och så står det >THAILAND "the land of smile".< Inte nog med det, elefanten är glittrig. Precis som jag och min personlighet. Det kändes så rätt!


Mamma säger att den är blå, men jag är fast besluten vid att den är lila! Den är lätt, bekväm och har perfekt passform. det sista jag vill är att skryta, heheh, men den är ju bara så lik mig. (beskrivningen alltså..) Båda dessa klädesplagg kostade 50 svenska kr st. Jag säger som han i köksreklamen för Kvick "hallelujah" eller ngt sånt.. (Min vad ser något mosad ut?)

  


Om 5 minuter från det att jag skriver det här just nu så slår klockan 00:00. Så jag kanske borde sova, eftersom vi ska upp tidigt imorgon och hoppa på ett tåg till en lite större by med ett lite större köpcentrum. Hoppas på ett riktigt kap! hehe.. Och juste, träffade världens snyyyggaste kille inne på Popshop (mataffären) idag och har var svensk, WOHOO! Och han bor nära mig, mohahahahhaha!! På tal om Popshop, om du köper deras egna öl, så kan du bli lika cool som grabben på bilden nedan.


JAG SAKNAR ER ALLA
peace, bella


Kommentarer
Postat av: Ogge

Snygg klänning fas tallt e ju snyggt på en snygg tjej :).... Btw den e LILA

2009-04-09 @ 19:21:18
Postat av: bella

hehehh jag håller med i precis allting du sa! :)

2009-04-09 @ 19:34:56
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: JG

hoho bella! verkar som allt är najs? här med !



tkr nog också den är lila ? dock färgblind who knows o.0

2009-04-09 @ 22:36:22
Postat av: Mike

klänningen assnygg :D COOLING DÄÄÄÄÄR !

jo det där med min mammaa... några på gymmet hittade henne medvetslös på golvet och hon hade varit det i 3 min, sen när hon vaknade krampade och och tuggade fragma :/ :S .... såå hon ligger på sjukhus just nu men det verkar inte vara ngt allvarligt iaf. troligen typ vätskebrist eller näringsbrist typ, hoppas på det !

<33333

2009-04-09 @ 23:25:58
Postat av: bella

sv JG: hej älskling :D Ja här e allt toppen! Ja visst är den lila. Jag saknar dej, bio när jag kommer hem? :) <3

2009-04-10 @ 04:34:46
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: JG

Självfallet!

2009-04-10 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0