1a dagen

Flygresan är nog en av de värsta upplevelserna jag har varit med om. Jag har inte sovit någonting under dom här två dagarna och har druckit för lite vatten. Kom precis hem från en resturang som låg vid havet. Det är vildhundar överallt som stalkar en hela tiden. Man kan se krabbor på stranden, inte så trevligt. Folk rastar kossorna i koppel längs vägarna. Vi har dessutom vår egen buddha och en palm i huset, huhuhu..

Det är skitvarmt, klockan är runt halv 8 nu  (kvällen). Vi har fläktar i huset, vilket är jätteskönt. Min säng är skitstor och jag har även ett sminkbord med världens största spegel. Vi vet inte riktigt vart mataffären är än så vi lever på resturanger och godis. Det har regnat lite, tråkigt men det slutar snart. Det brukar regna 4 dagar i April och det här är den andra. Jag kommer lägga upp lite bilder senare. Nu ska jag sluta skriva för mamma och jag ska ta en kvällsdopp i poolen. Hör av mig senare.

btw, köpte parfymen "burburry brit" och "Prada fleur" samt en maskara från Chanel och en foundation från make-up store på Arlanda. OBS. Ingen ska smsa/ringa, för det kostar typ 20 kr för mig att ta emot allt. Skriv kommentarer här om ni vill fråga något eller så, jag kommer typ uppdratera så ofta jag kan. Det är sjukt nice att sitta ute på verandan och sola i soffan samtidigt som man kan va framför internet. Mike, Linnea Lindblad och Matilda kommer att få kort i brevlådan lite senare, jippi! 

PUSS TILL ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad härligt med värme...:P

2009-04-07 @ 14:50:56
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: JG

hoppas du har det bra!!



/JG

2009-04-07 @ 15:45:26
Postat av: Linnea

miss uuuuuu <3

2009-04-07 @ 17:44:59
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Ogge

hoppas du har det skönt i värmen! saknar di redan

2009-04-07 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0