Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt

Vem har inte solat idag? Om den fanns ett nobelpris i kategorin 'den mest korkade' så skulle den personen vunnit det grymt stort. Vädret har ju bara varit underbart idag. Och vad passar inte bättre då än att dra ut på picknick? Jag och Mike träffades i lekparken och åt mina jättegoda sallad-tomat-ost-skinkmackor med Coca cola och lite annat snasksnask.

Snart så ska jag göra mig lite fin (krävs ju inga större ansträgningar direkt...) eftersom att jag har blivit bjuden på grillpartaj hos familjen Lindblad. Jag är sjukt taggad, inte bara för att få träffa Julia, utan också för att de ska servera min favorit, majskolvar!
 
 

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Tack så mycket :)

Gud vad mysigt. Var också o solade och hade picknik, så underbart väder :) Kram på dig söta.

2009-05-01 @ 18:16:48
URL: http://sandysplace.se
Postat av: Marie

jo, då är dom jättegoda, (kubbarna:p)



Ha en trevlig middag ! :)

2009-05-01 @ 21:15:59
Postat av: Marie

trevlig middag, jag har också solat idag! :)

2009-05-01 @ 21:16:32
URL: http://marieakamarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0