Nakenchock!



Jag orkar inte gå in på varför
, men Martin Johansson... Du vet varför jag är arg, ledsen och besviken på dig, och därför måste jag lätta mitt hjärta genom att lägga upp denna snygga bild på dig, i'm sorry, funderar på att skaffa skärp? (Klickbar bild)



Jag har ca 50 kronor kvar på den här månaden som precis har börjat,
men ändå så har jag idag köpt :

En glittrig eyeliner från Make up store med en lätt blågrön färg. (Den skulle egentligen vara vit/nautrell men jag råkade väl ta fel eller något!) Hur som helst, jag är nöjd iallafall. Och ett par rosa Hanky Panky. Dessa nya grejer tackar jag min mami för. Vi gick också och kollade på skorna jag kollade på förut men båda var slut i min storlek så vi får åka tillbaka någon gång nu i veckan istället.

 

Hanky Panky's finns i flera olika färger. De är one size men passar nästan alla iallafall. De kostar ca 200 kronor och finns att köpa på bla Twilfit. Märket kommer från självaste New York.

Make up stores glittriga eyeliner finns också i flera olika färger. Det är skitsnyggt om du tar en färg som lyfter fram färgen på dina ögon, så ifall du har gröna ögon, ta den lila. Den vita/nautrell är snygg till allt och även till vardags, den gör så att du inte binder dig till en färg liksom. Går att köpa på Make up store såklart för ca 155 kronor.


____________________________________________________________



För övrigt så såg jag ut så här idag. Titta inte fööör länge bara. Jag vet att jag är snygg, men du måste tänka på att du faktiskt också har ett liv, faktiskt.

 

Betty Booplinnet jag köpte igår från HM
Halsband som ser ut som en dödsbricka fast med Aska på
Baggyjeans från Gina Tricot
Kofta från Gina Tricot
Väska som jag köpte igår på HM
Solglajjer från HM (förra årets)
Adidasskor från Stadium.


Kommentarer
Postat av: Richard

nöff nöff

2009-05-03 @ 19:50:20
URL: http://richardtafs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0