Bilder från valborg, mer kommer!

Jag och Mike utför våran spankiedance! yeaaah!




Mike tycker inte om att kolla in i kameror, så han blundar istället :)




Sen hoppsade vi över bryggan. Jag kanske tog det lite väl seriöst hehe




HAHA var bara tvungen att lägga upp den här, me love you Hanna :D




Linnea var ju här också! <3



Saker under kvällen som inte får glömmas:

- Jag satte mig på en pinne när jag skulle kissa
- Mina, Mikes och Linneas miljoner egobilder!
- Grillen brinner upp sig själv men inte vid kolet.
- Någon som vet vart korvarna tog vägen? :S
- musiken! Den gjorde nästan hela stämningen!
- "Säl"högen på Hanna som Hanna beskrev det
- Sättet att värma händerna (på folks ryggar!!!)

Mike, du måste skicka alla bilder sen, seriöst ALLA x)




Alla som klickar på rutan ovanför ger mig en krona. hehe, så klicka... <3

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Haha vad roliga bilder. Hoppas du haft en trevlig valborg :D

2009-05-01 @ 13:39:50
URL: http://sandysplace.se
Postat av: Jossan

Haha, nej der är inte lätte heller :)

2009-05-01 @ 14:31:16
URL: http://lejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0