alldeles klibbig!

Jag har varit grymt seg med bloggandet, men jag har absolut inget vettigt att skriva om. Tycker det är bättre att låta bloggen vara då än att fylla den med skitinlägg om att "idag har jag inte gjort något speciellt blabla" som folk ändå inte orkar läsa.

Idag så har jag varit i stan med Amelie och försökt komma på vad jag ska vara på plojfotot. Temat är legender och filmkaraktärer. Amelie ska vara Harry Potter så jag hade tänkt vara hans uggla Hedvig, men dräkten var för liten så den idén sket sig, och nu vet jag inte vad jag ska vara, så är det någon som har ett bra tips?

Linnea var hemma hos mig nu på kvällen. Vi har bara tagit det lugnt, snackat och töntat oss som vanligt. Imorgon kommer hon över för att kolla på desperate housewives.



Nu blev det den här bilden, fråga inte varför, för jag vet inte.
Det är jag när jag är typ 5 eller nått, dunno!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Feett söt du var <3

2009-05-12 @ 14:47:15
Postat av: Olivia

förlåt.. glömmde skriva att det var jag som skrev fett söt du var!! kram

2009-05-12 @ 14:47:53
URL: http://rodnisse.blogg.se/
Postat av: patricia

hmm, med ditt hår skulle du kunna va han där vetinte va han heter... malfoys pappa;) xD

2009-05-12 @ 21:42:47
URL: http://pattepotatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0