En vandrande gräddtårta

Idag så har jag varit i Täby Centrum och fikat med Linnea. Träffade även Fanny Hammarlund, hennes polare Alexandra och Mikeyboy! Kom på nyss att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg om vad jag har på mig, och idag känner jag mig så pass fin att det får bli ett sånt inlägg idag. OBSERVERA!!! Jag vet att jag har en äcklig och kladdig spegel, and I love it!




Klänningen kommer från HM och skärpet från Tahiland.
Jag hade även på mig ett par genomskinliga plastskor och
min bruna väska från HM. Jag såg ut lite som en gräddtårta!



Btw, såg mitt livs kärlek inne på MQ! En jättesöt sjal med svarta och rosa möster i olika nyanser. Det går inte att beskriva hur snygg den är. Den gick inte att lägga undan, men med min otroligt mäktiga charm lyckades jag fixa det iallafall, imorgon är den min och då jävlar ska ni få se hur den ser ut. Ren kärlek, ujujuj.

Innan jag slutar skriva så kan jag ju passa på å berätta att det faktiskt lönar sig att samla på pantburkar!! Har gjort det i någon vecka nu och ska iväg och panta allt lite senare idag. Allt som allt kommer jag få exakt 70 kronor. Ha en bra kväll! :-)


Kommentarer
Postat av: Mike

den va helt ärligt SKITSNYGG!!! :D <3

2009-07-03 @ 00:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0