Tjuttaflöjt

Nu drar jag till mitt landställe i Grisslehamn igen, men den här gången under en lite längre tid. Kommer tillbaka om ungefär en vecka. Har faktiskt en dator med internet där uppe, så jag kan blogga, men msn har aldrig funkat och kommer nog inte funka nu heller. Så vill ni mig något så får ni antingen ringa, smsa eller kommentera här på bloggen. HA ETT BRA LIV!


Kommer att spela tennis hela veckan varje dag klockan 15:00, får se hur det går haha! Ser också fram emot att få ta ut Aska på promenad vid vattnet och att få träffa Hanna!

Grymt, NU KÖR VI!

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: emii

Det är klart.

2009-07-06 @ 12:11:31
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0