Bloggar

På sommaren, när vädret inte är sådär jättesoligt, men inte heller skittrist, när ingenting bra går på TV, när ingen rolig person är inne på msn, när allting står still på facebook, när man läst ut hela senaste vecko Revyn-tidnignen och man har absolut ingenting att skriva om i bloggen, då är det dags att skaffa fram lite bra bloggar att läsa. Mitt problem just nu, är att jag har tröttnat på alla som jag tidigare varit intresserad av, så har någon tips på bra bloggar? En polares eller kanske din egen? Hoppas ni alla njuter utav sommarlovet, (ni som har det, hehe...) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: hahah okej låter ju snyggt:):P

OM jag kommer ha det så lovar jag att skicka en bild:D hehe

hur blev linnet?



KRAM!

2009-07-01 @ 12:01:34
URL: http://saaera.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: skitbra jue:):)

Kram

2009-07-01 @ 12:35:30
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0