Punktlistor . . .

Idag har jag:
*Badat på tibblebadet med Frida, Moa och Tiddi.
*Bowlat med Frida, Moa och Tiddi
*köpt en sjal på Gina Tricot
*Testade "cassis" för första gången (läkerol)
och loka med smak av granatäpple. Går att rekomendera!
*Käkade en ovanligt liten meny på donken för att vara mig.
*Träffat Klamydiamannen och slaskfittan
*Tittat på Aristocats med Niklas och Matilda
*Gått ut med Aska

Det är sjukt hur mycket skönare det är att göra punktlista
på allt man gjort under dagen istället för att skriva allt i en text.
Därför att:
*Punktlistor är lättare att läsa
*Det är lättare att få med allt
*Det är ju så sjukt kul ?!?!?!?!?

Imorgon ska jag:
*
Gå till skolan
*Lämna mina gymnasieval till Kärstin, oh yeah!
*Gå ut med Aska
*Kolla på kläder i Täby centrum med morsan.
*Förhoppningsvis fika
*Stanna hemma och chilla på kvällen om ingenting dyker upp!

Jag har tagit patent på mina punktlistor runt hela världen så om
du funtar på att vilja använda dig utav det- FRÅGA MIG FÖRST!

Om jag kommer på något vettigt att skriva (som alltid) så hörs
vi senare ikväll mina vänner! Pussar och kramar,

PEACE, bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0