Rubrik

Godmorgon folket. Eller snarare godeftermiddag. Jag har sovit sen kl. 15:00 igår eftermiddag till nu, och ändå så är jag fortfarande jättetrött. Sitter och lyssnar på lite halvlugn musik och kliar Aska på dom ställen hon inte kommer åt själv (såklart pga av sin förbannade tratt!)  Funtar på om man ska steka lite pannkakor och titta på en mysig film. Innan d så ska jag iallafall ta en varm dusch och skölja bort svullnaden runt ögonen. Har inte lipat såhär mycket sen senast jag blev dumpad. Usch, inte kul någonstans. Beskedet om att Askas cancer inte gick att bota igår fick mig verkligen att gå under.

Duschen ropar! Hoppas alla får en underbar dag idag.
PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Visst KAN han vända mig ryggen, och det GÖR ONT, men det behöver inte betyda att han kommer göra det ;)

2009-02-18 @ 18:37:47
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0