H&Ms foundation

Hemma från badet igen. Sitter här i min ensamhet med mitt godis och dricker läsk. Brun är jag nu också, iallafall brunare än innan. Tänker inte lägga upp någon bild, eftersom jag ser ut som en uppsprättad padda just nu. Lägger kanske upp någon bild lite senare ifall den blir bra. Men för att ni ska få en liten aning om hur brun jag blev, hehe, så kan jag ju tala om att min foundation som jag har på alla andra bilder, är för ljus!
På den här bilden så är min foundation nästan lite för mörk, så man kan ju inte säga att jag inte blivit brunare. Och ja, jag vet att jag ser ut som ett mumintroll!

Dagens upptäckt! Jag har idag, för första gången i mitt liv, testat H&Ms foundation. Finns det någon äckligare? Den torkar innan man ens smetat ut den. Den är inte matt, utan lägger sej som en kladdig hinna på huden, dessutom svider den! Inte värd att lägga pengar på tycker jag.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska ringa Frida och kolla om hon vill komma hit! Hörs senare, ciao!

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Ogge

Hr också haft problem me hms foundation asså inte värd pengarna ;)

2009-02-21 @ 18:48:28
Postat av: lisa

kostar ju bara 49:- elr? haha not mutch

2009-02-21 @ 19:41:47
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0