Heath Hefner?

Imorse så skulle jag berätta för mamma vem som vann i kategorin "bästa manilga biroll" (Oscarsgalan). Tyvärr råkade jag blanda ihop Heath Ledger med Hugh Hefner så ja ba "Hugh Hefner vann". Jag fattade inte att jag hade sagt fel så mamma börja tjaffsa om att det kanske var hugh Grant jag menade. När jag väl kom på att jag hade sagt fel hade morsan gått iväg. Haha, ni kanske inte tyckte det var kul, men jag höll på å garva sönder när jag kom på det!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Frida kommer komma förbi lite senare för att låna min plattång. Kommer troligtvis snart ta en promenad med hunden och fota lite. Efter det ska jag installera adobe photoshop elements 5.0 som inte blev av igår. Vad ska ni göra idag/ikväll?

PEACE, bella


Kommentarer
Postat av: jane

hehe ja ibland säger man lite fel,men menar nått annat;::))))

2009-02-23 @ 14:55:54
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0