Bella goes fat?

För att ha varit sjuk så har det hänt ganska mycket den här kvällen! Mamma och Pappa försöker få mig att erkänna att jag är gravid (???), vilket jag absolut inte är. Dom har nog bara fått för sig det för att jag mått illa ett tag nu. Ganska irriterande att dom inte tror mig, för om det skulle vara så att jag skulle bli gravid är det mina föräldrar jag först nog skulle vända mig till! I alla fall, Simon kom över med godiset jag snackade om tidigare. Det blev ganska mycket mer än vad jag förväntade mig...

2 st 1,5 liters päronsoda
3 påsar smörpopcorn
3 påsar saltadepopcorn
1 påse OLW sourcream & onion chips
1 påse lättsaltade chips
1 'låda' med kakor som har sånna där chokladbitar i sig
1 påskägg med allahjärtansdaghjärtan
1 ask med allahjärtansdaghjärtan
4 kitkat
1 center
1 red bull
1 marabou apelsin, krokant

Haha gissa om jag kommer bli fet efter allt det här. Men sån tur var, efter det att Simon gått, kom Frida för att hämta min plattång hon ville låna. Hon hjälpte mig med att både äta och drick upp lite. Vi satt å snackade lite, kollade in folks bloggar, testeade bikiniunderdelar ;) haha, jaa lite sånna saker. tjejsaker alltså.
Efter det tittade jag lite på TV med min pappa, och käkade godis såklart!


Det här blir nog sista blogginlägget för idag. Ni som känner mig vet att jag säkert kommer sitta framför msn till iallafall klockan 12!

PEACE, bella


Kommentarer
Postat av: JENNIE

fin blogg:)

2009-02-19 @ 23:08:42
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: JENNIE

sv: personlig och jättefin:) att en blogg är personlig är ju det viktigaste! vad tycker du om min då:) hhihi

2009-02-19 @ 23:17:07
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: amelath

haha, ellerhur! men sen vill dom inte ens gå av när man försöker dra bort dom, HAHHA:D



aww, varför tror dom dig inte? /: hoppas du blir bättre snart! :) & ta det lugnt med ditt godis nu, haha tänk på att röra dig lite efter att du ätit (A) hahaha.

2009-02-19 @ 23:33:14
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: amelath

hahaha, precis! sånt gillar vi inte! ;D



haha, awww :) men då är det bäst för dig att röra på dig :) hahah.

vill du vara en ängel & hjälpa mig med en sak? jag har försökt riktigt länge nu, jag har haft det innan men helt plötsligt fungerar det inte. min visningsbild - profilbild vill inte komma fram.. :( vet du hur man kan göra? :)

2009-02-19 @ 23:46:12
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: amelath

jaa, jag har ju varit inne där. men whaeva, kan ju ge det ett försöök! :) tacktack!

2009-02-19 @ 23:49:57
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0