Blixten får mig att se jätteblek ut, morr!

Jag hade sjukt tråkigt för bara någon timma sen. Så tråkigt att jag trodde att jag skulle börja skära mig med en spade. Något så tragiskt får inte ske, så jag gjorde något åt det! Jag laddade batteriet till min lilla digitalkamera och fotade de nya grejerna jag har investerat på senaste. Självklart blev det en del egobilder också, hehehe. Jag har fortfarande tråkigt, men håller mig iallafall sysselsatt.




1. En klänning från Zein för 498 kronor. Den går ner ungefär till knäna. Tyget är tunt och måste tvättas på kemtvätt. Den planerar jag att ha på skolavslutningen!

2. En lite längre T-shirt med luva och tryck. Inte särskillt speciell men sjukt mysig att ha på sig. 250 kronor från Haas.

3. Aaah! En av mina favoriter. En T-shirt med trycket "Don't hate me just because you ain't me" Tröjan är köpt i någon udda affär i Thailand och kostade ca 50 kronor!

4. Ett rosarutigt hårband från en accesoaraffär på MBK, kostade runt 15-20 kronor. Köpte två, fast den andra med burburrymönster.

5. En navelpiercing av kirurgisk stål. Lila sten med två lila hängande blommor och två hängande silverkedjor. Lite väl lång tycker jag själv, men eftersom den bara kostade 40 kronor så fick den joina min navel iallafall tillsammans med en guldig piercing med vita stenar uppe och nere.

6. Ett randigt linne/tröja från H&M för 98 kronor. Många bär inte randigt för att man tydligen ser tjock ut i det, SKJUT DOM! Randigt är grymt fint, speciellt när det är i världens alla färger, typ som regnbågen. Tyvärr är den här svartvit...

7. En till T-shirt med tryck som jag köpte i en random affär på MBK. På den står det "Beauty+Brains=Me".

8. Den här finns det ingen bild på, kanske för att det är en BH. Den är svart utan dekorativ, mest köpt som en BH man kan ha när man är sjuk eller ska sporta. Och juste, spännet sitter i fram, och inte i bak. Hur coolt är inte det? Jo tack, jag vet!

Nu ska jag fortsätta plugga lite franska, käka frukt och ladda upp inför Desperate Housewives som är ikväll klockan 21:00. Det får ni bara inte missa!


Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg :)

2009-04-28 @ 16:40:08
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gillar t-shirt nr 3, och billig var den också :D

2009-05-17 @ 10:41:53
URL: http://carooliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0