Gott nytt år Thailand!

Exakt så här glad såg man ut efter att ett 10tal grabbar kommer fram till en för att kleta massa gegga i fejjan på än. Men jag klarade mig från vattnet iallafall, höhö!





 5 meter senare fick man lite till, och även en gott nytt år puss av en random person!






Lunchpaus, även personalen bjöd på gegga! Torr än så länge...






...






I paraden, till min förvåning, kom MADDE. Hon bjöd oss på frukt :)






.. som visade sig vara en skitstor grapefruit.








 Sen putta mamma ihop mig med nån random kille som dansa runt på gatan. Observera mammas min i bakgrunden, höhöhö!





 Inte för att skryta, men jag blev typ bästis med borgmästaren, som presenterade mig för alla hans medlemmar i något jag inte kommer ihåg. Han bjöd mig på öl :)





 Han sa även att om vi någon gång skulle undra något eller få problem med polisen, så kunde vi vända oss till honom!





 Sen på kvällen såg vi honom på värstqa mördarstora affishen! niiiice

Sen är alla andra bilder likadana typ. Men det här va klart d skönaste nyåret jag har varit med om!

Kommentarer
Postat av: Mike

AAAH VA COOLT ;Dhahah mamma törnqvist i bakrunden!

2009-04-18 @ 11:20:48
Postat av: Malin Caarné - a simple FAAASHIONISTA!

Vill du att din blogg ska synas mer?

Va då med och tävla om att bli dagens blogg, det ända du behöver göra är att skriva en motivering om varför just din blogg ska bli "dagens blogg"



Och länkar du mig på din sida, så har du en MYCKET större chans till att vinna.

DO IT!

Puss&kram (v)



/

http://www.faaashionista.blogg.se



2009-04-18 @ 11:32:07
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Madde

älskar den 3'e sista bilden där man ser far! haha tyckte han att det var pinsamt?? :D

2009-04-18 @ 12:20:07
URL: http://madeleinetafs.blogg.se/
Postat av: Mike

KOOOOOOOOOOOM HEEEEEEM UNGE!!!! XD saknar dej!

2009-04-19 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0