Pusspårey

Idag har jag varit med Mike och det här har vi gjort:

* Käkat Risifrutti
* Käkat Chips
* Spelat TVspel
* Ätit varsin Mac Chicken-meny.
* Hoppat studsmatta
* Tittat på "Du är vad du äter"
* Masserat
* Tagit lite halvnormala bilder
* konstaterat att jag har en spetsig rumpa!
* Presentutdelning!

Slå det om ni kan! Mikes present var fett cool. Ett halsband med en bricka som ser ut exakt som en dödsbricka, fast istället för massa text så är det en bild på oss och så står det "bella <3 Mike" under. Den är grymt häftig, går inte att beskriva. Tuppen!

Trött, så jag ska sova nu, har nationella imorgon, shiet har glömt tiden! Om jag kunde så skulle ja bjuda på en bild på Mike som vi tog idag där han har mittbena och ser ut som typ ett av Jehovas vittnen. Men det får bl en annan rätt charmig bild istället! Tillåt mig att presentera: Michael Fant i FEMMAN! Me löööve this pic! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Bruden som va med i du är vad du äter, va ett av mina befäl i lumpen som hade hand om hästhållningen :)

yoyoyoyo!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 02:03:00
URL: http://madeleinetafs.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-23 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0