Paris nya Fairy Dust

Jag åt nyss min första pinnglass för iår, Magnus strawberry white. Köpte också den senaste Vecko Revyn och Cosmopolitan. Fick tidningarna för att kunna underhålla mig själv på planet, fast jag har nästan läst ut båda reda nu..
 
I cosmopolitan fick man med en tester på Paris Hiltons nya parfym "Fairy Dust". Jag tycker inte om hennes parfymer så mycket, men den här gillade jag faktiskt. Den luktar väldigt mycket vanilj, en typisk kvällsparfym skulle jag vilja säga. Paris själv beskriver den såhär: "The scent is magical! It's delicate in the morning, sensual during the day and seductive in the evning. When I wear Fairy Dust, I feel as whimsical and free as a dazzling fairy." Doften ska representera kvinnans lekfullhet. Parfymen kostar runt 475 kronor (50 ml), men finns även som bodylotion för ca 275 kronor (100 ml).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0