Ja, jag har blivit nyttig!

Jag fick en Kokosnöt av Molly idag. Men när jag kom hem och öppnade den, så visade det sig att den var rutten. Inte alls kul, jag som både var taggad och sugen på en kokosnöt just då.

För övrigt så har vi idag kollat på Trollkarlen från Os på Tibble teater. Snacka om kramp i arslet! Den var typ tre timmar lång, tur att det blev en 15 minuters paus där emellan. Alla köpte typ godis och sånt, men jag har ju blivit nyttig och käkar därför bara frukt, så för mig blev de en låda med Physalis och två plommon.

BTW, hur ska ni fyra eran Valborg? Själv ska jag vara med Mike, Hanna och Kalle. Det ser jag rysligt mycket fram emot. 

PEACE, bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0