Boooyaah

Ni kommer aldrig tro det. Alla som känner mig säger att jag är tjock i hjärnan (men fortfarande smal och fin i kropppen liksom yeaaah!) men nu i morse fick jag en uppenbarelse! Om jag inte börjar träna mer, så kommer jag BLI fet. Så innan panikångesten väl är framme har jag bestämt mig för att börja cykla till skolan! Hur grymt är inte det? Dessutom är det grymt bra för miljön. 2 flugor i en smäll kan man säga! Huhuhu, ja kära vnner, nu får ni kalla mig Akilles istället, eller Herkules, för jag ska bli ett muskelberg! En riktig muskelknutte med världens grymmaste kondition. BEACH 09, jag tar er alla! (Iallafall tills farsan fixat moppen, heheh)


Kommentarer
Postat av: Richard

Sen när började du bry dig om miljön?

2009-04-24 @ 15:00:09
URL: http://richardtafs.wordpress.com
Postat av: bella

sen när skaffa du en blogg?

2009-04-24 @ 18:50:56
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Hassan

Du är söt som soker bit.



/H

2009-04-25 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0