Bästa wake-up call

Lyssnade på lite gamla "NRJ wake-up calls" på www.nrj.se . Hittade den här, som egentligen är ganska ny, men bara så sjukt rolig!  Jag kan nästan hela dialogen utantill, så underbart! Ta er tiden och läs igenom, för det är riktigt roligt, iallafall för er som lyssnar på NRJ. Knappen ska ringa och kaxa mot en kille som heter Tommy utan anledning.

Tommy- aah?
Knappen- Tja äre Tommy eller?
Tommy- aah?
Knappen- jävla *beep*
Tommy- va?
Knappen- Fan göru?
Tommy- Ja jobbar
Knappen- Fan du, vi måste snacka om det där som hände i helgen
Tommy- aha
Knappen- Vem fan troru att du e? Va troru du håller på med?
Tommy- Va?
Knappen- VaVem troru att du e egentligen?
Tommy- Vem fan är det?
Knappen- vem troru att du e, bara komma där å kaxa upp liksom, jävla tyken
Tommy- va?
Knappen- Va hålleru på med?
Tommy- va fan e d?
Knappen- amen du ska sluta kaxa!
Tommy- vadå kaxa?
Knappen- säg att du e en f*beep*
Tommy- näähe
Knappen- ååh nästa gång jag ser dej asså  jag ska ta hand om dej ja lovar dig asså, fy fan!
Tommy- Vem är durå?
Knappen- Jag ska fista dig!
Tommy- haha och vem är durå?
Knappen- Med ett baseballträ, du jag är en polare till Zaaandra
Tommy- vem?
Knappen- aah jag är en polare till Zaaandra!
Tommy- Sandra?
Knappen- aah. du ska fan hålla dig borta och ta din plats, fattaru det eller? Det är ingen lek det här.
Tommy- va snackar du om nu?
Knappen- Du är på jobbet nu och känner dej trygg, men du ska bara veta. När som helst, när som helst runt hörnet
Tommy- Vem fan är durå?
Knappen- När som helst, vilken dag som helst.
Tommy- Vem e du frågar jag?
Knappen- På NRJ..se kan du snacka med Knappen och Hakim, bara så du vet.
Tommy- kukjävel!

U N D E R B A R T ! Knappen är ju bara för gullig!

Kommentarer
Postat av: kristina

Hej;

Hundralappen vet jag inte riktigt vad du menade, förklara gärna:)

Men översättaren hämtar du från google och där står sedan en kod som du klistar in i din stilmall. Jag ser att du har designat din blogg, fint, men framförallt så vet du redan hur man ändrar om i mallarna, så hämta koden och klistra in!;)

Kram

Kristina

2009-03-14 @ 13:27:57
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0