LYSTRING VÄRLDEN

Tjoho! Ett nytt blogginlägg, en ny världsnyhet. Glöm alla våldtäckter, mord, brott och dyl. för JAG, världens starshine har tagit sin energi samman och använt den för att kunna skriva detta inlägg.

Just nu sitter jag i min säng och läser igenom biologin en sista gång. Alla 9or i min skola har prov på genetik imorgon! Jag fattar typ ingenting, men får hoppas på ett G iallafall, för ett omprov orkar jag inte. På senaste tiden har jag fått sitta uppe till klockan 3 på morgonen för att hinna skriva klart svenskaredovisningar, franskauppsatser och bokrecensioner på engelska. Förra måndagen t.ex var jag uppe hela natten, sov inte en sekund den kvällen/natten/morgonen, vad man nu ska kalla det. Någon frukost äter jag inte heller eftersom jag inte har tid, så ni kan ju fatta lite själva varför jag inte orkat skriva ett blogginlägg. Extra stor press har jag på mig nu eftersom vi ska boka en resa till  T h a i l a n d  nu på påsklovet, men jag måste ta ledigt en vecka isåfall. Jag har ganska mycket frånvaro eftersom jag blir sjuk och stressad väldigt ofta, så jag hoppas att det kommer gå bra, sliter som ett djur nu för att den här resan ska få bli av!


I övrigt har det inte hänt så mycket faktiskt. Det som går att nämna skulle isåfall vara Fridas tjejmiddag som ägde rum i fredags, och att Desperate Housewives började förra tisdagen. Dagens avsnitt var ju bara heeeeeeelt obeskriviligt. Jag började typ gråta när Lynette snackade med Porter, och när Carlos fick reda på att han skulle få tillbaka synen. Grym serie det där. Här kommer lite bilder från tjejmiddagen, tack så mycket Frida! Det var jättekul, måste göras om snart igen! Ska försöka blogga oftare nu iallafall, men har som sagt inte orkat och inte haft tid.

    

PEACE, bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0