Finally

Sommarlov på Torsdag. Det ska bli så sjukt skönt att slippa Täby Friskola. Orkar inte gå där längre, fattar inte hur alla andra har orkat. Jag har gått där i 1 år och jag tröttnade redan efter första terminen. Alla andra har gått där i 3 år liksom, helt sjukt att de pallat! Självklart kommer jag att sakna alla sköna människor, men det finns faktiskt dom det ska bli riktigt skönt att slippa. Och dagisinredningen FARWELL! Dessutom lär nog många tacka över att de slipper mig, varsågod säger jag till er!

Jag tänkte också passa på med att tillägna en ros till mig själv, eftersom jag i allmänhet är bäst, men även till min Pappa som fyller år imorgon! GRATTIS FADER


Kommentarer
Postat av: johan

sv; jo jag vet exakt hur det är :P haha

2009-06-09 @ 21:12:01
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0