ingen rubrik idag, tyvärr!

Vill du ha fler besökare? Gå då in på http://www.viraltrafik.se/?isabelletafs .
Länken skickar dig vidare till hemsidan där du registrerar dig. Information om hur det hela går till mm. står klart och tydligt direkt när sidan öppnas. Detta är såklart helt frivilligt, men jag som medlem där kan garantera att det faktiskt fungerar, sakta med säkert! Allt är gratis, det ända som krävs är ungefär 1 minut av ditt liv.

För övrigt så har jag idag trräffat Frida i ungefär 50 minuter. Vi satt vis stationen och bara chilla. Vi hade lite olika åsikter om vad dom sjunger i låten "Roses" med Outkast.. Är det "roses really smell poo" eller "roses really smell like boo" ? Vi slog iallafall vad om det. Förloren måste bjuda den andra på en Geisha från Lidl, om båda har rätt (dvs båda alternativen står på google) så delar vi på Geishan och betalar 5 kr var!

Bilder från idag kommer dyka upp här under lite senare när jag orkat lägga in dom. Nu ska jag bara chilla, kolla in andras bloggar och kolla på olika klipp på Youtube. Glöm in att bli medlem på sidan jag tipsade om ovan, den funkar mina vänner!

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Terese

Hehe ja det tycker jag att du ska göra..

Lovar du kommer inte ångra dig :P

2009-02-23 @ 18:48:05
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: amelath

haha, jaha okejdå. ja det var/är den :)

vad har du gjort idag då, sötnos :)

2009-02-23 @ 20:00:06
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du har hittat till min blogg =) vilken trevlig blogg du har.

2009-02-23 @ 20:24:52
Postat av: Anonym

dee är roses rreally smell lika poo poo

2009-02-23 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0