"Hon verkar lite Kinki"

Varje söndag tittar jag och Linnea på Beck tillsammans. Den här gången var vi hos mig, så nästa gång blir hos henne. Varje söndag har vi också även ett tema som bestämmer hur vi ska klä oss. För varje klädesplagg som stämmer in på temat får man ett poäng. Och den som får mest poäng vinner helt enkelt. Ikväll var söndagstemat randigt.


Såhär blev veckans resultat: 

 7 poäng
 5 poäng

Ganska tydligt att jag vann. Hehe. Men nästa gång tar du ju igen Linnea, eller hur? ;) Ni andra borde också testa på det här, det är faktikst riktigt roligt! Plus att man får ett gott skratt när man ser varandra, och det är alltid kul! Förutom allt det här så har vi roat oss med att kolla på "problem i paradiset", käkat det Linnea kallar fruktsallad (hela frukter som inte ens blandas ihop...) och som sagt tittat på Beck. Dagen avsnitt tycker jag var ganska bra, förutom att man kom på vem det var ganska tidigt. Tycker det är bäst när det kommer som en chock liksom.



PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha. Beck parodin är rolig ^^

2009-02-23 @ 10:27:28
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Linnea

JAG SKA HA POÄNG FÖR SKORNA OCKSÅ IDIOT!!!!!



jag borde fått lite extra poäng för ja va på släktmiddag innan och kunde inte komma dit som värsta sajkmänniskan xD



nästa vecka e vi hos mig, jag kommer äga dig lätt.



PUSS :)

2009-02-23 @ 11:07:13
Postat av: Sebastian

haha hey baberiba är bäst, svensk humor i högta grad!

2009-02-23 @ 23:56:59
URL: http://sjobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0