Jag och mina nya grejor!

Lite av de jag köpte idaaaaag! De kosta fett mycket, men jag är ju så rik,
så de va nemas problemas. och skulle jag sakna pengar så äre ju bara
att be farsan så är d problemet ur vägen. puuuuss !!!!

 Jag i min splitternya tröja från H&M. FETT CHIC!
 Jag visste inte alls om att den togs, daah! *fniss*
 Jag som står på tårna. Olympisk mästare i balett! :)
 Observera mitt coola peacemixtecken !
 :D
 Min typiska look, fränt eller vad tycker du ? ;D
 sexy mama kom på besök!

Som ni ser har min kväll varit fylld av nya upplevelser och äventyr!
Tyvärr tänker jag inte skriva om den eftersom det skulle ta alldeles
för lång tid. I mitt liv händer det ju så sjuuuukt mycket att allting går
faktiskt inte att ha med. Det måste ni ju faktiskt fatta själva!

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: linnea

simma lungt träna hårt

2009-02-14 @ 17:41:45
Postat av: Linnea

schnyggt :D

2009-02-15 @ 14:50:47
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Mike

bella betalar allt själv , mm precis ;)

gillar din typiska look!!!!

2009-02-15 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0