korv med mos

Jag har ägnat alldeles för lite tid åt mig själv de senaste kvällarna.
Hade tänkt pysa iväg från datorn nu och bara ta det lugnt nu i en
timme och sen gå och lägga mig. Ska nog först sminka av mig,
allt ska bort. Sen ska jag upp och ta mig en nattmacka eller något,
hehe.. Efter det ska jag nog umgås lite med mami och papi tills
det slutligen är dags att borsta tänderna (med min splitter nya
sensodyne!!! d e värsta märkestandkrämen typ och den smakar
skiiitgott!) och hoppa i säng. Spännande va?

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Ogge

du e som blondinbella fast du snackar om tandkräm ^^

2009-02-12 @ 22:57:50
Postat av: Bella

okej! :)

2009-02-14 @ 02:41:51
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0