Päronsoda är gott!

Gomorgon! Jag gick upp för kanske en kvart sedan, tog på mig kläder, käka 'frukost', borstade tänderna. Nu sitter jag här i sängen igen, skulle kunna göra nästan allt bara jag fick somna om, men papi tvingar mig att ta en promenad med Aska. Är inte särskillt taggad på att gå ut i snöstormen, speciellt inte nu när jag knappt har vaknat, Igår så fick jag med mig Adobe photoshop Elements 5.0 från Linnea som jag hade tänkt installera efter promenaden med Aska. Just nu har jag 3.0, men kände för att uppdratera mig lite. Linnea kommer ju komma senare idag för att kolla på Beck, så hon kan ju lära mig det jag inte fattar när hon väl är här. Det är så otroooligt jobbigt att beskriva sånna här saker via msn/telefon tycker jag. Dessutom är det lättare att förstå när folk visar.


Jag behvöer fortfarande fotoinspiration. Så har du något tips, kommentera dåå! Och kommentera gärna inte något som någon annan redan har skrivit. Jag lever just nu på att fota typ växter inomhus, kläder, kompisar, störda föremål i huset och sånna skittråkiga saker. Fan asså det är så mycket roligare att fota på sommaren tycker jag. Man fryser fingrarna av sig om man ska ge sig ut och fota. Nej usch, sånt gillar jag inte!


Bilden är fotad av mig men redigerad av Matilda. Den är riktigt äcklig, men jag gillar den ändå på något sätt. Kanske för att den är så udda. Jag gillar fula bilder, Det är mycket roligare att kolla på sånna bilder än på helt perfekta, arrangerade mördarbilder.

Nu ska jag ut och vandra, tar med mig kameran och fotar Aska. Blir det bra bilder kommer dom  upp på bloggen. Tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: Linnea

du ringde mig 15:53 idag bella så fail..

2009-02-22 @ 18:59:57
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: bella

jag var vaken i kanske i 10 minuter 3 gånger under dagen älskling! :)

2009-02-22 @ 19:15:33
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: ralle

ska ja hjälpa dej skaffa photoshopp cs3 ? :P

mkt bättre... ^^

2009-03-10 @ 12:45:41
Postat av: bella

näe ja gillar inte cs :) håller mig till ape :)

2009-03-10 @ 23:18:35
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0