onödig information till den som skulle råka bry sig!

Hur går det för Aska?
Operationen har gått bra. Just nu skulle jag chansa
på att hon ligger och sover. Vi får hem henne mellan
klockan 21:00-22:00.
De har tagit bort 3 tumörer som var på samma sida.
Hon är en riktig liten kämpe min vovve! Hon är den
bästa hunden man kan ha, fast det är ju självklart
när man tänker på ordspråket: "sådan matte sådan hund".

Jag är jättetrött! Idrottsdagen tog verkligen livet av mig. Iallafall mot
slutet. Mina fingrar är lika klumpiga som kaplaklossar.
Nu ska jag ut och fota innan det blir mörkt. Kommer säkert att
skriva ett till blogginlägg lite senare ikväll. Men för all säkerhets
skull så är det ju alltid bäst att hålla tummarna. Och när du ändå
håller på så kan du ju alltid be för att jag ska ladda upp slutresultatet
utav min fotografering här på bloggen.


Jag vill tilldela en guldstjärna till alla änglar där ute som kommenterar!


PEACE,
bella

Kommentarer
Postat av: Micke

aaw, vilken gullig hund du har sötnos :$

2009-02-11 @ 18:12:18
Postat av: Linnea

Aska är bäst <3 Hon ska leva :) <3

2009-02-11 @ 18:15:31
Postat av: linnea

1. din hund är sötnos

2. du är mer sötnos

3. jag håller tummarna

4. guldstjärna ? i like it :D

2009-02-11 @ 18:16:06
Postat av: Bella

svar Micke: Ingenting kan upprepas för ofta så jags äger det igen, sådan matte sådan hund!

2009-02-11 @ 18:17:03
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Bella

svar till båda Linneorna: hell yeah! :D

2009-02-11 @ 18:19:36
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0