Kommer inte på någon direkt passande rubrik ...

Nej nu känns det som om jag snart kommer trilla ner i påsarna
under mina ögon! När något sånt händer finns det bara en lösning.
Sängen! Världens absolut bästa uppfinning, right?
Imorgon väntar en stor dag med många nya upplevelser:

* Aska opererar bort den största juvertumören!
Håller både tummar och tår för att allt ska gå bra!
* Idrottsdag med skolan, jippie! Vad går upp mot
att få åka skridskor i hägernäs och att få göra
massvis av andra spännande aktiviteter i gympasalen?
* Dags för min årliga dusch!

Som ni ser har jag ganska fullt upp imorgon, men jag ska göra mitt
bästa för att allt ska komma med i bloggen. Bli inte ledsen om jag
missar något. Ifall du skulle känna sorg, läs då alla inlägg en gång
till så ska du se att det känns bättre! :)

Gonatt mina små vänner, önska mig en god sömn så hörs vi imorgon!

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Oskar

Lycka till! Du klarar det, jag tror på dig!!

2009-02-11 @ 09:46:49
Postat av: Bella

tack, det gör jag med!

2009-02-11 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0