Jag tar från dom fattiga för att göda mig själv!

Hoppas du läser det här Björn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag, som inga pengar har, hade för en gång skull råd att köpa en
geisha. Mumsigt, men inte särskillt länge. För en viss GB-glass-
liknande gubbe vid namn Björn ( :@:@:@ ) kom idag och åt upp
minst halva, jag lovar och svär! Detta har gett mig men för livet,
men tack vare ert stöd mina läsare (hitills en, JIPPIE) så ska jag
fortsätta leva för er. Och för bloggen såklart, annars är man ju
ingen äkta bloggare liksom!?

För övrigt hade jag prov idag, i fysik... IG, jag känner det på mig!
Nästa vecka är det SO-prov. Jag gick upp lite försent i morse
vilket ledde till skabbiga kläder och 0% smink! Nog var det jobbigt,
men jag måste ändå erkänna att jag är stolt! Över mig själv asså.
absolut ingenting viktigt händer under dagen, mitt underbara liv
rullar på som det oftast brukar göra! Hemma väntade min syster
och en nyduschad vovve som stinker intorkat shampoo med bajs.

Bella=no life. Kolla igenom lite gamla bilder på datorn och gjorde
d fantastiska beslutet om att dela med mig utav några här, live,
direkt på bloggen! Luta dig bakåt, tänk lite på hur mycket du vill
leva mitt liv (:D), och njut!

  
  
  

//
PEACE, bella


Kommentarer
Postat av: ano nymus

äntligen en blogg som handlar om viktiga saker!

2009-02-10 @ 21:27:02
Postat av: Bella

Jag kan inte göra något annat än att hålla med! Sköt om dig vem du än är, gud har skapat dig för något stort! :)

2009-02-10 @ 21:33:14
Postat av: Ogge

grym blogg av en grym tjej

2009-02-10 @ 22:15:02
Postat av: Bella

jag skulle inte kunna beskriva det bättre själv! :)

2009-02-10 @ 22:18:52
Postat av: Jonte

:DDD gryyymt!

2009-02-10 @ 22:26:12
Postat av: Bella

Ja men eller hur? :D

2009-02-10 @ 22:28:49
Postat av: Mike

men nörd du kmr få mvg på fysiken du äger ju på det!!

det va allt ja ville säga, sitter här och njuter av bilderna ... (:

2009-02-10 @ 23:14:42
Postat av: Bella

Kemin mellan mig och min hjärna ville inte riktigt vara sig själv idag :(

2009-02-10 @ 23:24:14
Postat av: Oskar

Asså äntligen har man fått nåt att läsa .. fan va gött, keep it up! ;)

2009-02-10 @ 23:28:57
Postat av: Bella

As you wish, my lord!

2009-02-10 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0