Jag är tuufff!

Kom tillbaka från skolan nyss. Det första jag gjorde var att sätta mig framför datorn för att kolla bloggen samt mejlen. Jag blev typ överlycklig! Först så har Knappen och Hakim kommenterat föregående inlägg! Sen så har jag också fått ett mejl från Hakim! Hehe, råkade blanda ihop Knappen och Hakim. Sjuukt pinsamt egentligen, men samtidigt fett coolt. Jag är inte lite stolt! Och fram för allt mallig!

Nu ska jag göra mig fin eftersom jag ska på 80-årskalas! Mormor Alice fyller år och det firas med världens party i hennes lilla lya i Enebyberg. Linnea Lindblad kommer dit också. Senare ikväll kommer Matilda hem till mig. Vi 3 ska umgås och ha riktigt mysigt. Matilda ska till och med sova här. Imorgon hade hon och jag tänkt sola solarium. niiice

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fan va ballt! :D

2009-02-20 @ 18:35:37
Postat av: Daja

just den mascaran jag fick är jättebra!

2009-02-20 @ 19:12:51
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Mike

SKITCCOLT du är utvald bella , makt

2009-02-20 @ 19:55:10
Postat av: Terese

Du får hälsa grattis ^^

2009-02-22 @ 21:57:58
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0