Igår och idag

Igår var jag i skolan som alla andra normala barn.
Sen drog jag och Matilda hem till mig för att plugga lite
SO. Det gick faktiskt riktigt bra! Sen vare ajöss med
henne, på med ytterkläderna och hem till Fredrik!
Vi bara chilla typ, kolla på film, käka mat och spelade
kort. Jag vann 5 av 5 gånger hehehehe. Fast tydligen
så 'fuskade' jag en gång så egentligen blev det ju
4-1 ;) Puss på dej ninen min! <3

Idag så har jag också varit i skolan. huhuhu!
Nu sitter jag hemma med hunden och chillar. Lyssnar
på musik. Pluggar lite Franska då och då. Vet inte
riktigt vad jag ska göra idag. Har varit ganska deppig
idag. huh? håller jag kanske  på att bli emo?! rädda mig!

Skriver mer sen. ALLA lyssnar på låten i förra inlägget.
Världens finaste låt. Den skall jag dö till!

PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Sizz

Jag återkommer till dig senare idag eller imorgon, när jag funderat hur man ska betala för designen.

2009-02-17 @ 16:40:34
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0