Goodmorning sunshine!

Haha. Nyss så drömde jag att jag klappade min hund, men jag vaknar av att jag ligger och typ smeker Matilda i sömnen. Så sjukt klockrent! Matilda sover fortfarande, vilket är ganska jobbigt eftersom hon snarkar! Nu är det tredje gången jag nämner det, men idag så ska vi sola solarium och bli riktigt bruna! Eller jaa, lite ialalfall. JG vill gå på bio med mig, men jag har inte råd, och kanske inte ens tid, tråkigt, för jag har inte träffat grabben på femtioelva år!

Dags för Poweryoga! Efter det ska vi laga pannkakor, sen for vi mot badhuset.
Hoppas ni får en underbar dag idag så kanske vi hörs senare!

PEACE, bella


Kommentarer
Postat av: Frida

haha , mina läser min med =p haha min katt snarka också=p fast inte lika högt som min pojkvän då=p

2009-02-21 @ 14:08:04
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0