Godmorgon på dig också!

Gud vilken seg dag. Jag har verkligen inte fått någonting gjort alls.
Vaknade runt 11tiden av att Aska rev ner halva mitt rum med sin
tratt. Hon har haft den i över en vecka nu men har fortfarande inte
lärt sig hantera den. Jag är så stolt över henne! Hon har precis
lika låg IQ som alla oss andra i familjen. Det skulle kännas kännas
så konstigt om man hade en hund som var smartare än en själv.
Och ni som känner mig vet ju att jag är varken smart lr smidig!
Man kan sammanfatta det som hitills hänt under dagen med hjälp
utav en ........ PUNKTLISTA!

* Vaknat!!!
* Tittat lite på hopkins och en skitskum film
* Snackat lite kort med Heres i telefon
* Tecknat
* Gjort eget oboypulver med kakao och vaniljsocker, don't try at home!
smakar skit och ville typ inte blanda ut sig med mjölken :S
* Städat, iallafall lite.

Lite har jag ju gjort iallafall! Nej nu ska ja fortsätta städa och sen knalla
in i duschen. Man vill ju inte vara äcklig när man träffar Linnea direkt.
Kungarnas kung (jag har fortfarande mest makt och står högst!!!)
Vi ska kolla på Beck-gamen och bara ta det lugnt! Ska bli både kul och
mysigt. Ha det så jättebra så hörs vi förhoppningsvis igen lite senare
ikväll! Om Linnea går med på det kan ni också räkna med bilder!

  
                                       Gamla goda tider, eller hur vännen ? ;D
PEACE, bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild e den från en annan del av köping? :)

2009-02-15 @ 22:41:58
Postat av: Bella

Kul att du frågar Oscar! Njaa, jag skulle nog vilja säga att den är från "en annan del av enebyberg" :)

2009-02-15 @ 23:35:25
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Linnea

tagnen förra veckan :)

2009-02-15 @ 23:36:29
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Linnea

tagen*

2009-02-15 @ 23:36:50
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0