Gomorron

Nu är klockan 11:40 på morgonen. Solen skiner hur starkt som helst. Mami och papi ska gå till mataffären och handla med deras supercoola hyrda moppar (typ limegrön och chockrosa.) Jag funderar på om jag ska sätta mig och pressa vid poolen. Det kryllar av skitskumma djur här. Skitstora getingar som tydligen inte kan stickas. Spindlar kan krypa på väggarna. Fjärilar finns typ vart du än vänder blicken och ibland kan man se ödlor! Vi har ett eget bananträd på tomten, jippi! Fast dom är gröna så vi kommer inte hinna käka upp dom förns vi har åkt igen :/

JG, kan du hälsa Mike att jag har det jättebra och att jag saknar honom, och att han ska gå in på bloggen om han vill något. Saknar självklart dig också älskling! :)

Nu ska jag bada och pressa i solen. Som sagt, bilder kommer. Vi höres! Puuusss

  

Haha, hela jag ser ju lagom flummig ut, men whatevvaaahhh!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju Madde upp idagen på dendär flytmadrassen.

2009-04-08 @ 17:28:56
Postat av: Mike

TJENNA snygging :D fan va deet där ser chill ut <33 hahahaha mopparna, coola päron alltsåååÅ ! xd vill oxå till värmen ... STEK <3

2009-04-09 @ 00:42:36
Postat av: Linnea

men ååh ge mig

2009-04-09 @ 10:55:11
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: linnea

bella is veri veri naaajs :)

2009-04-10 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0